fbpx
29 C
Budapest
2024. június 25. kedd

Testszerviz

Webáruház

Az okos test zsírt éget!

Sokan próbálkoznak a testsúlyuk kontrollálásával, és igazuk is van, hiszen a túlsúly például a szív- és érrendszeri betegségek egyik kockázati tényezője.

- Hirdetés -

A rajtunk levő többlet kilóktól való megszabadulás csak tudatos zsírégetéssel érhető el, ami ha szóba kerül, az edzőtermek futópadjainak hosszú sora jelenik meg lelki szemeink előtt.

Pedig nem ebben rejlik a megoldás kulcsa!

Mitől nem megy a zsírégetés?

Az első ok, a nem megfelelő étrend, hiszen aki ismeri az inzulin hormon hatását, az nem csodálkozik azon, hogy ennek a hormonnak a magas szintje megakadályozza a zsírégetést, sőt, hízásra programoz bennünket.

Így nem csoda, hogy a sok cukrot és főtt, sült keményítőt tartalmazó étel az első számú „nagy befékező”, ami lehetetlenné teszi a zsírégetést.

Az első tanács tehát az étrendünk átalakítása, és jelentősen kevesebb feldolgozott szénhidrátot lenne szabad csak naponta magunkhoz venni.

Azaz el kell hagyni a lisztből készült tésztákat, kenyereket, valamint a szokásos burgonya és rizs köretet, a „zsírégetés lángjának” begyújtása érdekében.

Milyen akadályozó tényező van még, ami nem táplálja a zsírégetést?

Stressz

Az helytelen étrend után következő gátló körülmény a stressz, ami jelenkorunk „nagy keresztje”, különösen akkor, ha ez kikapcsolhatatlanul beárnyékolja a mindennapjainkat.

A Selye János Életünk és a stressz című könyvében azt írja, hogy a stressz az élettel járó elhasználódási folyamatok egysége.

Ugyanitt arról is ír, hogy stressz nélkül nincs élet.

Hát akkor, hogy is van ez?

Úgy gondolom, hogy mindkét állítás megállja a helyét, hiszen nappal, amikor tevékenyek vagyunk a stressz része az életünknek, hiszen akár a munkahelyen, akár otthon „semmi sem megy magától”, gyakran előfordul, hogy szembe kell nézni különféle kihívásokkal, aggodalmakkal.

Ezek a dolgok pedig minden esetben több-kevesebb stresszt okoznak nekünk.

Hiszen az ember naponta megtapasztalhatja, hogy az, amit tesz, vagy az, ami vele történik kimeríti, igénybe veszi.

Az ilyenkor érzett fáradság, ingerlékenység vagy betegségérzés mind a stressz egy-egy formája.

A stressz nem jelent feltétlenül betegséget, az élet megszokott körülményei között is folyamatosan „kopik a szervezet”, érik az embert megterhelő hatások. Emiatt történik a testünk „normál” elhasználódása vagy öregedése.

Stresszesen a szervezet magasabb vércukorszint igényt nyújt be a májunknak, ami megnöveli az inzulinszintet, és ezzel vége is a zsírégetésnek.

Az alvásunk minősége

A nappali „stressz üzemmód” kikapcsolásának már az este közeledtével meg kellene történnie.

Az éjszaka számunkra a megnyugvás, a pihenés ideje lenne a természetes életritmusunk szerint.

Ilyenkor kellene végbemennie azoknak a folyamatoknak, amik biztosítják a szervezet megújulását, pihenését, szükség esetén a gyógyulását is, sőt magát a zsírégetést is.

Amikor egy aktív, megterhelő nap után otthon este „pihenésképpen” alkoholt fogyasztunk, televíziót nézünk vagy éppen a mobilunkat nyomkodjuk és elmerülünk az internet világába, akkor éppen nem a pihenésünk érdekében tevékenykedünk.

A jó, pihentető alvás tehát fontosabb, mint hinnénk az egészségünk és a zsírégetés szempontjából!

Mozgásszegény életmód

A fenti két körülményen kívül a harmadik „koporsószög” a zsírégetés eltemetéséhez a mozgásszegény életmód.

Tudjuk jól, hogy az „ülő életmód” nem a felnőttkorban kezdődik. Az iskolai tanórák elképzelhetetlenek ülés nélkül. A tanórák közti szünetek pedig nem elegek ahhoz, hogy ezt az ülve töltött időt ellensúlyozzák.

De nem jobb a helyzet felnőttként se. Az egész napi fárasztó munka után kinek van kedve, no és ideje lemenni az edzőterembe, vagy akár kimenni a szabadba egy jó kis esti sétára?

Kulcs a zsírégetéshez című könyv

Pedig nem elérhetetlen vágyálom a tartós testsúlykontroll elérése az inzulinszint lecsökkentésének segítségével.

A pontos útmutató, cselekvési terv elérhető a Kulcs a zsírégetéshez című könyvben.

A könyv sorra veszi azokat a tényezőket, amelyeket ez az itt következő ábra is szemléltet:

Kattints a képre!

Ebből az ábrából is jól látszik, hogy nem egyszerű a helyzet, de a megoldás mégis elérhető!

A Kulcs a zsírégetéshez könyv elkészülte sok kutatómunkával járt, aminek végeredménye érthetően és jól alkalmazhatóan került be a könyvbe!

A könyv mellé most egy akciós bónusz is jár: egy heti mintaétrend a könnyebb alkalmazás támogatására.


Kattints a képre!

Teljes Kulcs könyvcsomag!

A Testszerviz sok-sok évre visszamenően kiadott egy-egy Kulcs könyvet. Ezekben a könyvekben megtalálható a sikeres életmódváltás minden tudnivalója, és az emberi szervezet működésének az egészségünk megőrzése és támogatása érdekében érthető leírása

Íme a Kulcs kötetek a címeik szerint:

Kulcs a hormonokhoz

Kulcs a nőiséghez

Kulcs a tápanyagokhoz

Kulcs a testhez

Kulcs a stresszhez

Kulcs a zsírégetéshez

Kulcs az immunrendszerhez

Ez a 7 könyv, most kedvezményes csomagban könnyen elérhető az ajándék heti étrenddel együtt!


Kattints a képre!

Szabados Pál
Szabados Pálhttps://www.testszerviztudastar.hu/
Küldetésem az életmódváltással és táplálkozással kapcsolatos igényes, tudományosan megalapozott, ismeretterjesztő művek írása. Könyveim állandó szaklektora kiváló mentorom, Dr. Kricsfalvi Péter belgyógyász főorvos és természetgyógyász, akit 2007-ben Batthyány-Strattmann László-díj tüntettek ki életművéért. A személyes sorsom alakulása, és az összegyűjtött tapasztalataim is arra ösztönöznek, hogy tovább folytassam ezt a munkát, és folyamatosan növeljem a tudásomat az emberi test működésével, az életmóddal és a különféle étrenddel és más, ide kapcsolódó ismeretek megszerzésével. Ezt a folyamatosan bővülő tudásomat nagy örömmel osztom meg a műveim iránt érdeklődőkkel.
Előző cikk
Következő cikk

Kapcsolódó cikkek

Maradj velünk

206RajongókTetszik
- Hirdetés -

Legfrissebb cikkek