fbpx
15.2 C
Budapest
2022. május 28. szombat

Testszerviz

Webáruház

A séta ereje

Tavaly év vége felé nagy visszhangja volt, hogy Rebel Wilson, ausztrál stand-up komikus, színésznő életmódváltásba kezdett. Az Agyas és agyatlan, 2016-ban bemutatott brit-amerikai kémfilm/akció-vígjátékban feltűnt színésznő hatalmas változásokon ment keresztül.

- Hirdetés -

Egy tegnap megjelent cikkben leírták azt is, hogy mi segítette őt a testsúlycsökkentés beindításában.

Íme a trükk:

Az orvosom azt mondta, egyszerű sétálással is lehet zsírt égetni. Nem kell nagy intenzitásúnak lennie, nem kell emelkedőkön mászkálni, csak kényelmesen sétálni naponta egy órát.”

A színésznő a kitartásának köszönhetően mára 35 kilótól szabadult meg, és azóta tartja a remek formáját.

A Testszerviz Kulcs könyvekben nem véletlenül írom le, hogy a rendszeres sétának csodálatos hatása van.

Ezt a részletet a Kulcs a zsírégetéshez című Testszerviz könyvben olvasható:

A séta az egyik legjobb stresszcsökkentő, ami ráadásul ingyen van!

Bár nem leszünk tőle kigyúrtak, a séta segíti a testsúlyunk kézben tartását, különösen akkor, ha egészségi állapotunk vagy más élethelyzet miatt más testgyakorlatok, más mozgásformák túl nehezek lennének számunkra.

A sétálás elég jól átmozgatja a lábaink és a fenekünk izmait, és egy jó, intenzív séta a keringésünknek is jót tesz.

Ha minden főétkezés után beiktatnánk egy negyedórás intenzív sétát, akkor kordában tarthatnánk a vércukorszintünket. A rövid séták ebben némileg hatékonyabbak lehetnek, mint az, ha egyben sétálnánk 45 percet. A rövid, de gyakori sétálás szintén jó hatással van a vérnyomásra is.

A séta jó mozgásforma lehet az ízületi gyulladásban szenvedőknek is, mert kíméletes az ízületeknek és nagyon kicsi a sérülés esélye.

A séta javítja az egyensúlyérzéket is, ami különösen az idősek számára fontos, hiszen így megelőzhetőek az esések.

Ez a mozgásforma javítja az agyműködést is, segíti a gondolkodást, javítja a memóriát, és jót tesz tanuláskor is, növeli a kreativitásunkat.

A jó séta hatékonyan csökkenti a stresszt. Napi legalább fél óra séta javítja az immunrendszer működését is, így aki rendszeresen sétál, kevesebbet lesz beteg.

Tehát fel kell állni, ki kell menni az utcára és gyalogolni kell!

A legjobb persze, ha kimegyünk egy parkba, folyó- vagy tópartra, ahol kinyílik a tér előttünk és távolabbra látunk, mint amennyire a laptopunk vagy az okostelefonunk képernyője van.”

A könyvből megismerheted a zsírégetés optimalizálásához szükséges minden tudnivalót, amit az alábbi ábra is szemléltet:

Ez a könyv a többi Testszerviz Kulcs könyvvel együtt most
kedvezményes csomagokban is megrendelhető a Vitalissimo Testszerviz webáruházból
.

Szabados Pál
Szabados Pálhttps://www.testszerviztudastar.hu/
Küldetésem az életmódváltással és táplálkozással kapcsolatos igényes, tudományosan megalapozott, ismeretterjesztő művek írása. Könyveim állandó szaklektora kiváló mentorom, Dr. Kricsfalvi Péter belgyógyász főorvos és természetgyógyász, akit 2007-ben Batthyány-Strattmann László-díj tüntettek ki életművéért. A személyes sorsom alakulása, és az összegyűjtött tapasztalataim is arra ösztönöznek, hogy tovább folytassam ezt a munkát, és folyamatosan növeljem a tudásomat az emberi test működésével, az életmóddal és a különféle étrenddel és más, ide kapcsolódó ismeretek megszerzésével. Ezt a folyamatosan bővülő tudásomat nagy örömmel osztom meg a műveim iránt érdeklődőkkel.

Kapcsolódó cikkek

Maradj velünk

186RajongókTetszik
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legfrissebb cikkek